שיעורים בכיתה הטרוגנית
אחת הבעיות שלנו כמורים בכיתה, היא שאנו צריכים להתמודד עם כמות גדולה של תלמידים, עם רמות למידה שונות ועם שונות בדרכי הלמידה של התלמידים. לכן אין לצפות לכך שהוראה אחת תתאים לכל התלמידים, אלא להתאים
לכל תלמיד את דרך ההוראה וקצב הלימוד המתאים לו. על מנת לעשות כן, יש צורך בתכנון הלמידה ומציאת דרכים מעניינות, מאתגרות ומותאמות לכל אחד בכיתה.
בעולם המושלם שלי, קיים מחשב שיודע לעשות זאת, כלומר קיים מחשב היודע לאבחן את רמת הידע של התלמידים, להתאים את הלמידה/תרגול לכל תלמיד, לגוון את דרכי ההוראה/תרגול ובהתאם להישגיו ולהתקדמותו ולהעלות את רמת הלמידה והתרגול.
http://www.thinglink.com/scene/347827158225256448
אחת הבעיות שלנו כמורים בכיתה, היא שאנו צריכים להתמודד עם כמות גדולה של תלמידים, עם רמות למידה שונות ועם שונות בדרכי הלמידה של התלמידים. לכן אין לצפות לכך שהוראה אחת תתאים לכל התלמידים, אלא להתאים
לכל תלמיד את דרך ההוראה וקצב הלימוד המתאים לו. על מנת לעשות כן, יש צורך בתכנון הלמידה ומציאת דרכים מעניינות, מאתגרות ומותאמות לכל אחד בכיתה.
בעולם המושלם שלי, קיים מחשב שיודע לעשות זאת, כלומר קיים מחשב היודע לאבחן את רמת הידע של התלמידים, להתאים את הלמידה/תרגול לכל תלמיד, לגוון את דרכי ההוראה/תרגול ובהתאם להישגיו ולהתקדמותו ולהעלות את רמת הלמידה והתרגול.
http://www.thinglink.com/scene/347827158225256448
היי לאה.
השבמחקאהבתי מאוד את הרעיון שהצגת וגם את דרך ההצגה.
מציע שתכירי את שיטת העבודה של school of one, עליה ניתן לקרוא כאן: http://schoolofone.org/